Så här är det

Jag har inte :

köpt en dans på en strippklubb.
tagit ecstasy
testat ställningen Eiffeltornet
tagit springnota
använt falskleg
haft ihop det med någon av sina lärare
använt heroin
haft ihop det med en förälder till någon av sina vänner
haft ihop det med någon som är mer än tio år yngre än honom eller henne..
Osv....


Det är sjukt vad saker som dom kommer på på facebook.
Hmm hälften av alla känner jag ju knappt heller känns det som.
Kanske ser jag ut som en som ligger med mina kompisars föräldrar
och tar acstasy, inte konstigt iofs om jag tar det om jag ska klara
av att ligga med någons förälder....!!


Jag överlevde dagen i backen.
Helt sjukt stolt över mig själv.
Även om jag trilla typ 10 gånger i början.
Men när man väl börjar få lite flyt på det hela då tar ju backen slut.
Det sög ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0