Man mår som man förtjänar

Så dä så!!!


Hahaaa, fan vad bitter jag är idag.
Hmm well well...
Robin kanske kan muntra upp mig lite.
Clara kommer iaf hem imorgon.
Skönt det utan M så då hinner jag få träffa henne också.
Inte illa sist hann vi inte ens säga hej.
Behöver jag säga att jag hatar "vi"samheten?!


Nu ska jag sminka mig och se om mamma vill följa med
ut en sväng eller om jag får ta med mig min kära pojkvän.
Mmh jag har beslutat mig för att sluta vara den enda singeln
så jag har skaffat mig en pojkvän..
Iofs så har han väl alltid funnits där vid min sida, PPP!
Party Polarn Pär.
Känns dock lite genant att ta med honom ut på en sväng.
Så vi håller vårat förhållande inom 4 väggar än så länge!


Nehe, pussdå!

Kommentarer
Postat av: jaha!

hatar du mig och fidde oxå?

2009-02-09 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0