Kristendomen

Hmm.. när folk skriver till mig som uppenbarligen
är kristna och lite mer sådant än alla mina kompisar
så tycker jag att det är läskigt.
Jag vet inte varför.

Typ som igår när någon skrev till mig och jag inte svara
sen 10 min senare så skrev han
"Frid! Jesus vare me dig! =) "
Och jag tycker att det är obehagligt.
Kanske är för jag vet hur elak jag är och inte förtjänar dom orden?
Eller så kanske jag tror att dom är ironiska och jag kommer få massa
otur ist ?! :O


Hmm, det är iaf snö ute idag.
Såg det innan jag somna att den snöa.
Värdelöst.
Kollade på lejonkungen och somna inatt.
Bra drömmar hade jag också.
Inte illa!












Jag vet syster... inte okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0