Uppkörning

Nix, inte idag ;)


Har lilla nästa tisdag vecka, skulle haft den förra tisdagen
men då körde vi vanlig lektion ist.
Och idag körde vi vänstersväng på landsväg.
Slaaaaadda Weeeeeie, fast det är läskigt när man möter
lastbilar på 90 vägar och man inte ser ett skit för att det kommer
ett moln av snöpulver.

Men jag va galant, som alltid.
Jag förstår inte hur duktig jag är tror jag.
Han påpekar det varjegång.
Jag är ett praktexemplar på körskoleelever som sköter sig.
Och så va han jätte stolt över att jag hade klarat uppskrivningen igår.


Nu ska jag ta en Cider njuta av att arbetsdagen är över.
Jag va förövrigt mycket tjusig idag på jobbet.
hade en ny tunika på mig.
Cykla till jobbet i thights och mysbyxor över om jag skulle cykla omkull.
Skit i om vi gör oss illa bara kläderna klarar sig så man är snygg
på jobbet ;)
Anyway, så när jag kom fram drog jag av mig mysbyxorna och
vinterskorna och tog på mig ett par söta högklackade skor.

På mitt jobb är det inte vinter inne hos mig har vi sommar.
Gubbarna kolla dock lite knasigt på mig.
men men :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0