Nu är det jul igen

Min hand är värre idag.
kan inte göra den till en knytnäve typ..
Det här är inte okej, det känns nästan som handen är förlamad.
Vilken lycka!


Ska äta Lunch snart, eller nja om en timme.
Men ska iaf snygga till mig lite så jag hinner cykla ner
på stan innan jobbet, måste fixa papper.
Bra där!


jag är rädd att du betyder mer för mig än vad jag betyder för dig.
det är inte okej...
Jag behöver dig på något konstigt vis men jag
kan inte riktigt se hur du behöver mig...


Aja, sjuka drömmar inatt, JK va med idag.
Hmm kom med en stor jävla köttyxa som han skulle
dela ett blomkolshuvud med..

Anyway, göra sig redo för jobbet!


Kommentarer
Postat av: madde

haha blomkol :P

2009-12-01 @ 12:49:09
URL: http://adevilindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0