När det går dåligt

När det går dåligt för dig går det bra för mig.
Det är väl vardag när flera flirtar med samma
kille och när killen flirtar med alla.
Så säg till när det börjar gå bra för dig igen så kan
jag va den som slutar höra av mig den här gången ist :)


Har haft körlektion första på säkert 1½ månad.
Galet, men jag va så duktig så som vanligt.
Och oj vad han hade saknat mig.
Och bara för att han gav mig beröm hela tiden
och sa att jag va en naturbegåvning så fjäska jag lite
och sa att det va minsann han som va en sååå duktig lärare
så det va därför jag är så bra ;)


Nu ska jag plugga körkort.
Sen NCIS och sen sängen.
Körlektion imorgon klockan 10.
vänstersväng på landsväg..
Blir säkert bra!

Kommentarer
Postat av: Jessi

vad nu? krångel ?

2009-12-08 @ 20:24:18
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0