John Mayer

Sitter och pluggar på körkortet och lyssnar på John Mayer
blir lite irriterad över att jag bara lyckas hitta
live låtar överallt..


Ringde sjukhuset idag. klockan 8 börja jag ringa
10 över 8 kom jag fram.
Halv 11 ringer dom tillbaka, alla tider är fulla
och sen säger hon att jag endå inte får komma för att
jag har min läkare i Etuna och dom inte vet något om
reumatism.
Snällt.
Så imorgon får jag ringa min läkare.
Men dom har alltid typ 2 månaders väntetid.
och innan nyår lär jag garanterat inte få någon tid.


Kommer bli en jul utan sprit förmodligen.
Eller ja det beror väl på hur benet tänker arta sig.
Men jag kommer nog ha kul endå, mina piller
hjälper mig med det, det är dom bra på....


Anyway, ska fortsätta plugga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0