Jag orkar inte mer

Suuuck, inte ens halvvägs genom berget med kläder.
Och jag orkar fan inte ta tag i allt idag känner jag.
Min sminkhylla va det som tog musten ur mig.
jag hatar när det är uppställt och ordning där för då hittar
jag inte, då måste jag lyfta på alla ögonskuggor för att hitta den jag
ska ha ist för att den ligger där den brukar ( fast den inte ska ligga där)


Och det luktar pepparkaka av spray rent grejen jag anväder.
Inte okej, det stinker i mitt rum nu!
Annars brukar det lukta gott efter att man skurat golvet och dammat
och vart duktig, men inte idag.
Aldrig mer ska jag sno pappas görarent spray.


kommer väl vara vaken till 02 och vika kläder hänga kläder
och stoppa undan kläder jag inte vill ha mer.
Well well, inget planerat imorgon anyway så gör inget :)

Eller jo, jag ska köra inre och yttre besiktning på bilen.
men det kan jag ju göra när jag vill :)




Snälla tomten, ge mig den som en JÄÄÄÄTTE stor tavla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0