Hur ska det här gå?

eeehm, garderoben är full, byrån likaså.
Och har 2 ikea påsar kvar med kläder..
vad hände där?
och endå har jag plockat bort massa som jag inte vill ha.
inte undra på att jag har en klädhög på sängen varjedag.
vaa fan.

Och mina smycken ska vi inte tala om.
vet verkligen inte vart dom ska få plats.
alla dessa halsband...



påminn mig om (ifall jag någonsinn skulle nöja mig)
att jag aldrig i hela mitt liv tänker nöja mig med något
bara för att det är bra, lagom och trivsamt.
bekvämt kanske mer är rätt ord.

Aldrig aldrig aldrig, usch vad jag tappar respekten för folk
som gör det, dom nöjer sig med jobbet nöjer sig med
pojkvännen eller bara nöjersig med vad det nu är för situation.
Jag ska inte bli en nöjdare, okej ibland får man väl kanske
inse sig besegrad att man inte kan bli det man alltid har drömt om
men man behöver inte nöja sig med någon värdelös pojkvän.
ALDRIG!


Nu ska jag vika kläderna som inte har någonstans att bo.
Får väl se om jag kan hänga in dom i mamma och pappas
garderob imorgon men orkar inte rota där nu när dom sover.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0