Förmodligen

världens bästa lillasyster!
Weeie, jag älskar att köpa julklappar.
Iaf när man tror att folk kommer bli glada.
Tim är en svår nöt att köpa till.
jag vet inte för fem öre vad han gillar...



Har köpt paket till Jennie idag också.
Jag hade blivit sjukt glad om jag fick det som hon får av mig.
Bra där, det betyder dock inte att hon kommer bli glad.
men men :P


Har spelat poker idag kors i taket.
kom 2a och 3a, sen 10a i en..
Så jag spelade iaf ihop en slant till pappa.


Nu ska jag spela betapet med min syster.
sen ska jag sova.
jag är sjukt trött, och har så jävla ont överallt så
jag orkar inte med det här!

Kommentarer
Postat av: jennie hellman

jag blev jätte glad :D verkligen super fint va det... tack stumpan!

2009-12-21 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0