Blåbär

Mums jag har har precis ätit vaniljglass med
hemma plockade blåbär. MUMS!


Nu ska jag läsa och sova.
Imorgon måste jag ner på stan, kalas för jennie på lördag
och ev inflyttningsfest.
så måste köpa kalasprodukter!


Försäkringsnissen ringde idag och påminde pappa om att
det har gått över 4 år sen jag först anmälde min olycka.
Så imorgon ska jag ringa upp dom och be om en personlig handläggare
så ska dom göra en utredning(igen) men den här gången för
att sjukdomen alltid kommer finnaskvar.
får passa på att säga till om att jag har haft ont i bröstet i snart 1 månad
och att jag mår illa och får ont i magen varjegång jag äter.


Dom måste ju endå ha en egen läkare som kollar på allt så då kan
väl den lika gärna göra det på engång så slipper jag 20 olika?


Nehe, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0