Wigs

Hmm, okej jag är grymt taggad tills jag fyller år nu.
kommer bli så roligt om allt bara klaffar, men för att det ska
bli så så måste jag börja bjuda folk i god tid så att dom hinner fixa allt
dom också, weeeie!
Och så att jag vet vilka som tänker komma så jag kan bjuda någon
annan om den jag bjudit inte dyker upp!


Weeeie, ladda ladda ladda!



Och va fan, kom över dig själv, snobbiga jävla snorunge.
så glad att jag inte behöver beblanda mig med dig längre.
Seriöst, vem ser sig själv som så viktig att man sätter en person
man påstår sig älska i andra hand i ett sånt läge, seriöst get over yourself!!



Nehe, tänderna ska borstas och imorgon blir det banken och lämna in min
lapp så jag kan få skattepengarna :)
Inte illa, jag hade inte räknat med några alls iår, men se vilken glad överraskning :D:D:D


Kommentarer
Postat av: jennie hellman

då borde ju jag med få mina skattepengar snart :D vilken lycka! :P haha fast vad e 700kr att vara lycklig över.. aja alltid något, kul med kalas! ska försöka fixa så vi kan komma :D

2009-08-12 @ 11:00:34
Postat av: CARRO

OJ OJ..:p

2009-08-17 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0