Vera Wang Rock Princess

eftersom jag såg att jag hade över 5000 på kontot och får lön imorgon
så tyckte jag att jag va värd lite små¨saker... :P
Köpte två olika puder, måste byta från kanebo deras nya funkar inte så bra för mig
sen köpte jag två nagellack och ett läppglans, en foundation också.
Och när jag va inne på Nina och Ketis(?) så hade dom precis fått in nya Vera Wang.
Jag fick prova ett spriut och nu är jag såld.


Kolla lite på nätet men den kostar 400 överallt så kan lika gärna köpa den där.
jag är kääär, ge mig den!
Så på onsdag får jag bege mig ner på stan och inhandla den, ledig då.


Imorgon blir det Cirkus med min syster och mamma fick fribiljetter så varför inte ;)


Nu ska jag diska sen blir det över till Tes en stund för fika :)


Puss 

Kommentarer
Postat av: jennie hellman

men stumpan du ska ju sapara dina pengar till körkortet så du kan komma ner och hälsa på mig sen, det trodde jag iallfall :(

2009-08-25 @ 07:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0