Jag dryg?!

Hmm kom fan inte ihåg att jag hade vart så dryg i helgen.
Men tycker man att man är cool bara för att man är
en pundare och har massa jävla piller med sig så kan man fan ha.
Han hade tydligen tagit väldigt illa vid sig när jag hade sagt att pundare är
dumma i huvudet och att jag aldrig skulle tilllåta sånt folk i min lägenhet,
efter ett tag så hade jag fått nog och sagt :
"kan inte du bara gå" så svara han att jo jag ska flytta på mig nu
"nej jag menar gå, försvinn härifrån och visa dig aldrig mer"
Och poff så gick dom...

Vin = snefylla....


snart får jag sova, ska skörda jordgubbar först bara.
Sköönt sovmrgon imorgon men kommer säkert vakna klockan 7 endå pigg
och glad, blir lätt så när man har gjort det i 14 dagar...


Well sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0