Impulshandlat

Har precis impulshandlat lite på Friis & Company och Bubbleroom.
Kunde inte låta bli!
3 Bikinis 1 par solglasögon 1 solskärm och 1 sjuukt fin tröja.
blir säkert bra, aah just ett par söta knästrumpor också!

Väntar dessutom på mina skor från Friis, dom borde komma snart.
Tur att dom här varorna inte ska åka med båt över dom också
då skulle jag bli galen, orka vänta i hundra år :)



Ätit 1 banan nu också så är nöjd och glad, ska dricka te och krypa ner
under en filt ett tag, sen ska jag göra lite övningar på min pilatesboll.
Om inte Tes har lust att cykla till gymet och köra lite på crossen....
Hmm får ringa och höra vad hon säger helt enkelt...



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0