Arg eller Besviken

Hmm, jag vet inte..
Trodde jag hade lagt det bakom mig men det har jag inte.
Uppenbarligen.
Inatt drömde jag om er, jag va så sjukt förbannad när jag vakna.
Förstår fortfarande inte varför det blev jag som fick skiten
och blev lidande, men det verkar vara återkommande i mitt liv.


Idag är en dag när jag verkligen inte skulle vilja ha dig tillbaka i mitt liv.
Vad skulle få en att tro att efter att man behandlat någon på det sättet
skulle ta tillbaka den i sitt liv, eeh nej.
Har det hänt en gång kommer det hända igen och det är jag inte med på.





Nu ska jag äta läsa och ta det lugnt :)
Sen blir det ev träning med Madde, får se om jag orkar.
är verkligen inte utvilad efter helgen, piss drömmar inatt som gjorde
att jag inte kunde sova ordentligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0