Vilken lycka

Dags att välja skulle jag nog vilja påstå.
Ska ta ur löshåret till helgen tänkte jag.
Börjar bli dåligt och har fått en lång utväxt från när jag satte i dom.
Orkar inte med att dom ska trassla sig eller något sånt.


Fick en bild från pär förra veckan.
Verkligen en humör höjare har det vart den här veckan.
Hahaaa!
Sjuuukt




Ibland känner jag mig verkligen barnslig när jag tänker på vad jag kräver.
Är det verkligen mänskligt att kräva så mkt av en människa?!
Fast å andra sidan känns det inte som så mkt för mig.
Man får väl helt enkelt prioritera vad som är viktigt och vad som kan vänta.
För mig är det självklart vad som inte kan vänta men man kan inte
välja åt andra, det suger.


Nu ska jag se om mamma har somnat i soffan eller om hon fortfarande är vaken.
Hahaaa


Pussdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0