städerna gör kläderna och kläderna gör killarna


Haaaha, fyfan nostalgi.
Sjukt!
Nu ska jag laga mat, bra där.
Då blir säkert mamma glad sen när hon kommer hem.
Måste nästan stryka lite också, faaan vad tråkigt.



Jag super tydligen fördåligt, det är därför jag alltid är sjuk.
Så jag får väl ta mig en grogg och se glad ut ;)




I know I stand in line
Until you think you have the time
To spend an evening with me


I practice every day to find some clever lines to say
To make the meaning come through

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske är det bara så att det som vi älskar så hårt försvinner lite för fort. kanske måste vi acceptera det lika väl som vi accepterar det nyfööda fölet. Jag tror på dig och det du gör. Kram

2009-04-19 @ 01:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0