Skit snack

Seriöst det lämnade man bakom sig när man va 15.
Men tydligen är det inte sån i Stallet.
Carro och Jag va på trolldal med Epona och Soti igår.
Sen efter ett tag så kommer ridskolechefen in och frågar om anlägningskort
och Carro och jag svarar att ja det har vi löst, men så hade tydligen inte pär
betalat in fakturan än, JÄTTE PINSAMT!
Men ingen fara skedd vi ringde pär och han ringde till Chefen och bad om ursäkt och sa
att han hade betalat in avgiften nu.
Men tydligen så blev vi utkastade från Trolldal.


Jag är så sjukt trött på "ja men du vet ju hur folk snackar"
Just nu verkar det som att det enda folket som snackar är du själv.
Jag har aldrig hört någon annan klaga över att man bokar tältet eller
hoppar på halva ridhuste när hela är ledigt.
Att Pär tänkte hoppa ner från sarjen kan jag förstå att man blir arg över.



Well, its a new Ulrica in the stable

Kommentarer
Postat av: Carro

Weeeeiiiiii... ANDAS! Iiin... och uuuuut.. Långsamt... Iiiiiin och Uuuut..

2009-04-02 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0