If I Never See Your Face Again

Weeeie, glömde säga att vi hitta vår förut.
Inte illa alls trodde inte dom skulle ha hunnit titta fram.
Men johodå det hade dom.
Och inatt kanske jag har sån sjuk tur att mamma får sluta vid 2 så jag slipper sova ensam
det är verkligen inte fy skam.



Och nästa vecka har jag troligtvis en het dejt.
Nisse, jag ska sova över där.
Det va min systers dejt förr i tiden.
Men hon har väl växt ifrån honom, så jag får rycka in ;)
Det va mamma som lova bort mig, men inte mig emot.


Nu ska jag se om det finns något bra att kolla på.
Annars får det bli stolthet och fördom.
Jag vågar inte ladda ner något.
Jag är en jävla fegis...



Våååår

Kommentarer
Postat av: systra

nisse har mitt hjärta... ta väl hand om honom :P

2009-04-01 @ 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0