Försvunnen

ååh, min tröja är tillbaka! :D
Vilken lycka, P ringde och talade om att han
hade den hemma hos sig, Whaat?!
Well jag är glad att den är funnen igen,
hur den hamna där vill jag nog fan inte ens veta.



Nu ska jag tvinga pappa att klippa äppel trädet.
Jag har gjort min del av avtalet, jag kratta ;)
Så nu är det dags för han att sköta sin del av det också.



Tycker synd om Carro som får ta massa skit som jag ställer till med.
Well, sånt som händer helt enkelt.
Måste ner på stan nu och fixa smörja till tången så håret kan falla av.
Vill bli av med det nu.
Börjar verkligen bli slitet...
ORKA!



Kommentarer
Postat av: Carro

stryk ska du ha :P

2009-04-17 @ 15:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0