Behöver

Jag vill åka på en roadtrip, weeeeie!
Skulle vara så sjukt kul att bara åka iväg och se massa roliga saker,
och vara borta över helgen :D
Det är ju nästan sommar nu och det är ju sånt man ska göra under sommaren.



Imorgon ska jag tvinga pappa att köpa en spegel till mig.
Sjuuukt snygg är den.
Weeeie!
Men det är jag värd efter att ha vart sjuk i 2 veckor.
Även om jag va lite frisk mellan förkylningen och den andra skiten.
Men det räknas endå som 2 veckor.


min hals ser ut som att jag har svalt två bollar.
Inte en rättvis bild men det blir nog inte bättre än så.
För er som inte viste det så ska det inte stå ut två extra ögon under käken.
;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0