Back

Ååh jag vill grilla, sitta på en brygga och dricka en cider.
Eller något iaf, känner verkligen för en "trevlig" kväll.
något måste hända det här går inte.
Undra vad sjutton alla ska göra?!



Har fått min spegel idag också.
Weeeie!
tjusigt nu behöver jag inte gå ut i blindo vad gäller kläderna.
Hahaa;)
Eller fråga mamma varje gång om jag är söt eller inte.



Vi ska ta bort Husar nästa vecka.
Några från uppsala som kommer.
Känns tungt, jag trodde inte att det skulle bli så snart.
Får väl passa på att åka ut i helgen och ta några sista kort och
umgås med honom.


Just nu vill jag inte vara hemma
vill bara iväg slippa tänka så mkt på det.
Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0