Äventyr

Mamma har börjat mjukna på tanken om att jag ska ha en foderhäst.
Tror hon skulle tycka det va kul att få rida lite igen.
Va ju ett tag sen Husar blev riden ordentligt.
Nu dom senaste åren har jag mest skrittat ut i skogen åså.


Så får se, jag vill ha en som inte är så stor.
Ska kolla lite mer med Madde om den dressyr hästen hon tyckte jag skulle ha.
Skulle va sjukt kul att åka ut och tävla igen.
Måste bara ha någon som kör då också...
Men Carro ställer säkert upp och så får jag sno Elinas transport ;)



Nu ska jag till Farmor igen.
Påsken tar aldrig slut :)
Sen ska jag se vart sjutton jag ska ta vägen ikväll.
Det löser sig.
Kläderna får iaf följa med till farmor :)



Neehe, pussdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0