Att leva i en lögn

Ibland funderar jag verkligen på att bara skita i vad som är verklighet.
Bara hitta på något annat så allt blir roligare.
Fast fan vad svårt det skulle vara att försöka upprätthålla det.
Typ, hur ska jag få alla mina vänner att tro att jag har en pojkvän.
Jag kan ju inte hitta på att han bor här, måste vara lååångt borta.
Sen ska jag kunna visa en bild på honom också så dom kan bli lite
avundsjuka osv...


Jag förstår verkligen inte folk som lyckas med sånt.
Dom kan ju inte ha så mkt nära vänner?!
Det måste ju märkas, man måste ju försäga sig eller något.
Eller skriver man ner vad man har sagt till alla så man säger rätt till
dom andra också?!



Jag är snurrig.
Nu ska jag sova!


I drömmarna är man iaf nästan alltid lycklig.
Men av någon outgrundlig anledning vaknar man alltid när det är som bäst.
Men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0