10 år

10 år och sen farväl.
Mamma kom hem idag och sa att vi ska ta bort Husar till sommaren.
Jag vet att han är gammal och att han har fallit ur nu den senaste månaden
men det kommer endå som en chock.
Men jag har alltid sagt att vi inte får låta det gå så långt som det gick med Manne.
Och just nu är han endå frisk och har ett bra liv, men han har börjat tappa tänder
och det går inte att göra något åt..


Så hoppas att det blir grönt och fint ute så vi kan ta ut någon fotograf
och ta lite fina kort innan.
Jag kommer ha sån fruktansvärd ångest ju närmare vi kommer men
det är endå vad som är bäst för honom.

Får väl helt enkelt se till att följa med Mamma dit så mkt jag kan
och pussa massa på honom :)



Nu ska jag klä på mig sen blir det Farmor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0