Vad hände?!

Seriöst!!!
När jag läser någons blogg och den är heeeeelt
jävla vit texten sitter inte där den ska osv.
då får jag ont i huvudet.
Kan stackarn inte ens klicka i en ram som är färdig gjord?
iiuh, där ska jag iaf aldrig mer kolla in :)

Jag har fortfarande inte gått och lagt mig.
Funderar på att skicka ett jätte desperat och patetiskt sms
men jag håller mig nog från det.
(vi får väl se imorgon om jag har skickat iväg det eller inte)

20 års krisen blir bara större och större just nu.
Jag förstår inte hur det kommer bli alla år efter 20.
Vad händer då?!
bara tanken på 30 får mig att vilja dö...
iiiuh!

Nehe, ta med mina hjärnspöken till sängen kanske?
För där tänker iaf jag bosätta mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0