Som man bäddar

får man ligga.

Jag tycker inte om när folk ljuger.
Därför brukar jag undvika folk som sysslar med sånt.
Men tydligen inte bra nog.

Nu ska jag sätta på en film och lägga mig och sova.
Imorgon ska jag ringa nissarna på telenor igen.
Sen ska jag på mitt jävla möte också.
Vilken skit.

Ska bli ytterst intressant att se hur dom har jobbat på att ta reda på vem jag är.
Spc eftersom det är utifrån det test som jag inte har gjort.
Och det är tydligen det dom har sysslat med i 3 månader.
Jag tror att dom har jobbat på att öppna sitt nya kontor i nyköping som
dom skulle öppna eftersommaren.
Är det verkligen sånt EU bidraget ska gå till???

Jag ska nog fråga det lite fint imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0