skitit i det blå skåpet

Okej, jag är en sån jävla bitch..
helt seriöst...!!
Och jag vet precis vem jag tänker skylla det på ;)

Idag fick jag höra att någon ful jävel
på den där festen som tydligen hade flickvän trodde att jag flirta med honom.
Jag är flirtig av mig själv men det är inte för att jag är intresserad
utanför att jag är så när jag är trevlig.
Jag skulle ALDRIG flirta avsiktligt med någon som honom.
Va bara tvungen att få det ur mig...

Sen kan jag ju bara påpeka att jag är bitter.
Ska du ta dig upp ur det här kan du kräla ett tag
för jag har fan inget intresse i att plocka upp dig på ett tag.


Sen har jag hakat upp mig på det Carro sa.
" måste det vara en gnista för att vi ska ha sex?!?!"
Jag får ont i huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0