Returporto

Eftersom jag är en jävla bitter fitta så skrev jag ett argt
brev till dom som har sidan.
Och tro på fan så skickar dom det läppglanset jag ville ha ist
och tar gladeligen tillbaka det läppglanset som jag fick.
Fast det klart och tydligt står på deras sida att kosmetik inte
får retureras(?)
Well, glad som sjutton blev jag iaf
i typ 10 sec

Innan jag får ett sms från telenor där dom glatt säger att jag har andvänt tjänster för 200kr
jaha tänker jag och går ut på internet och kollar vad fan som är felet eftersom
det skulle bli ny dag idag.
Där står det att jag har andvänt tjänster för 249.29kr
MEN jag har bara ringt 00:31:31 tim vilket verkligen inte blir ens dom 199kr som
jag har fast och får ringa och skit för.
Förbannad ringer jag kundtjänst och undrar vad fan som är felet.
Men pojkstackarn viste inte det.
Så kollade jag upp fakturan från förra månaden som blev väääldigt dyr.

där står alla mina fasta avgifter osv, men så har dom lagt på samtalskostnaderna
och allt sånt över mina 199 kr som jag ska få ringa och sms/mms för.
Vilka jäävla idioter.
Imorgon skulle jag ringa igen iaf.
Hoppas jag får en bättre nisse som inte låter som han ska kissa på sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0