Kondomer

När man får kondomer av sin pappa betyder det
att han tycker att man har förlite sex
eller att han bara inte vill ha barnbarn?!
När det gäller min pappa kan man aldrig vara säker.
Dom skulle ligga i väskan sa han iaf.
Så bäst att jag lyder och lägger dom där!

Dricker en Cider och förbereder mig för party hos Naken tomas?!
Hahaa!!
Det är tydligen kompisar till min syster så när hon inte är här
får dom väl nöja sig med mig...
Inte för det är så illa heller eftersom jag kan kompromissa det med
mina tuttar om dom saknar henne för mkt..
Iaf på killarnas sida tjejerna vet jag inte vad jag ska ge för tips?!

Nehe, mitt hår måste fönas och så måste jag smörja in min kropp med lotion
sen sminka mig och klä på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0