Helt otroligt

Jag tror jag dör.
Läste i aftonbladet om Försäkringskassan som
inte har betalat ut föräldrapenning osv till typ 30 000 barn familjer,
som fått vänta över 1 månad.

Sen när man rullar ner så ser man alla dessa
dumma kommentarer som folk skriver.
Som att om man inte har råd ska man inte skaffa barn.
Och att dom minsann borde sluta klaga och gå ut i skogen och
plocka bär.
Vad är det för människor som tänker så?

När man skaffade barnet kankse man va två st
och båda hade fast jobb med bra inkomst.
om man sedan flyttar i sär och kanske är med i en olycka
ja då får man skylla sig själv för att man 3 år tidigare skaffa den där ungen.

Jag tror jag dör...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0