Gossip girl

Ååååh, jag längtar tills på torsdag när det kommer ett
nytt avsnitt av one tree hill och Gossip girl.
Eller va det i morgon?
Jag vet inte jag är iaf glad :D

Aah just, på torsdag ska jag prova en häst.
Weeie, kanske ska hjälpa en tjej med hennes unghäst.
Jag har vart så sjukt rastlös sen Zickan flytta.
Jag saknar honom så sjukt mkt han va bäst :)

Hoppas att det funkar med den här hästen då :)


Well nu ska jag hoppa i säng så jag är duschad sminkad
och klar när carro kommer och hämtar mig imorgon :)
Bra där!
Snart fyller jag år..
Weeeie, 20 års kris men hey
jag får iaf handla på systemet då och dränka mina sorger ^^
Bra däär!


Kommentarer
Postat av: Caarrrooo

fydan vad du är bitter. :)

2008-09-09 @ 07:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0