Förbannad

Just nu skulle jag kunna skjuta någon.
Jag har skickat efter läppglans och maskaror
från en sida på internet.
Se när jag får mitt jävla läppglans så är det vitt(!!!!!)
fast det på bilden va en jätte snygg rosa.
Så jag gick in och kolla om det stod något om att det va vitt men icke.

glöm att jag betalar 200kr för ett genomskinligt läppglans.
jag ska ha mitt rosa eller så kan dom ta sitt vita och köra upp någonstans.

Har iaf skickat ett brev till dom.
Vad fan tror dom att man vill ha ett vitt när man ser ett rosa?!?!?!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

irriterande! man vill ju ha det man beställer. Kul om man typ beställer en svart tröja, så får man en rosa...

2008-09-01 @ 14:19:41
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0