Vilken skit

Jag förstår mig inte på min dator.
Ibland bränner han skivor som funkar och
ibland funkar dom inte alls...
Sån skit.
Jag som ville ha en skiva med våran signatur låt.
Så vi kan sjunga den imorgon.
Men ICKE...!!


Ååh, jag är så trött..
Ser jag ut som en jojjo som kommer tillbaka varjegång du drar
lite i tråden?!
Jag känner mig fan som det just nu.
Men det bästa är väl att jag har slutat bry mig.
Jag är jävligt trött på allt detta "kom hit" när klockan är mitt i natten
och folk vet att man endå inte tänker komma.
Det är fan det värsta som finns.
Endera vill man ses eller så vill man inte.
Och vill  man inte ses så behöver man förihelvette inte säga att man vill det heller.


OKEJ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0