Vad fan händer?

Idag är jag bitter. Okåt. Osugen och rastlös.
Trött på veliga människor och på att vänta.
Jag sitter med 2 killar på msn...
 2 olika konversationer,
den ena vill träffa mig, vi känner inte varandra bra så därför är jag feg.
Den andra är en sorts trygghet, någon jag vill vara nära.
Ingen kärlek men fysisk närhet och attraktion.
Medans den andra kan ge mig massa annat!
Jag är nu sugen på närhet i helgen.
(Vilket jag också kan få ifrån den andra, så jag förstår inte varför jag velar med detta?)



Den ena är väl kanske lite favorit för tillfället.
Dumt jävla nog....
Vilket leder mig in på halvdassiga, snygga pojkar som skall fixas till och hjälpas att må bättre..


Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på det bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0