Sticka

Jag har börjat bli hypokondriker precis som Carro.
Jag har fått en stick eller något i handen.
Det gör sjuuukt ont.
Och den vill inte försvinna...
Sen kom jag på att jag har hört någonstans att den kan vandra
och hamna i hjärtat och det kan ju inte sluta lyckligt...

Nu ska jag iaf ta en dusch, eller varför inte ett bad?!
Jag är helt ensam hemma och hoppas det förblir så tills
mamma och pappa kommer hem, för vem vill ha inbrottstjyvar!?

Neehe, fixa lite va det ja.
Hade vart sjukt trevligt med sällskap men i den här stan?!
Hahaa, njaaa...
Skulle inte tro det....




   

Kommentarer
Postat av: Caarrooo

Fyfan så jävla korkad du är Veronix. Du kan väl inte dö av en sticka i fingret??!!! Ska stickan åka runt innanför dina vener och sticka hål kanske?

haha ..mupp där!

2008-10-09 @ 08:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0