Solen skiner

Weeie, jag vakna klockan 9 och undra vad fan som händer.
Va klarvaken och pigg.
Inte så konstigt egentligen va ju klockan 10 då
och så länge har jag inte sovit på lääänge!
Men det va skönt.

Nu ska jag snygg till mig innan Carro kommer förbi.
Några ungar från sthlm har blivit lovade att få rida så
jag ska hjälpa  till att leda en av hästarna :)
Dom har ju sportlov nu så då vill dom passa på att rida :)
(okej Carro, inte sportlov Höstlov)


Well, snygga till sig va det jag skulle göra :P

Puss då!

Kommentarer
Postat av: Jessi

ahaa okej ^^ dåå förstår jag!

2008-10-27 @ 11:57:53
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Caarrooo

SPORTLOV???

Fan du är dummare än du ser ut...hahahahaha

2008-10-27 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0