Lördag

Well, idag är det lördag.
Igår höll jag mig nykter genom att spela kungen och
kolla på idol..
Idag är det stjärnor på is men jag vet inte om det är så
bra så att man vill vara nykter...
Kungen kommer jag iaf garanterat spela det funkar ju inte annars..

Har vart i stallet och hopptränat Alida.
Gick super bra när hon fatta vad jag mena
med att hålla om med benen och ha kontakt med munnen.
Bra där, så det kommer gå galant på Clear rounden för henne :)

Well, nu ska jag byta om och cykla till sultans och
vålds fika med Clara och Carro :)
Bra där!


Kommentarer
Postat av: Jessi

haha eller hur. =p måste ju vara beredd när de händer någe.

2008-10-18 @ 14:51:40
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0