Kärleksfull

Hmm.. Jag vet vad jag vill
Nu ska jag bara se till att det blir så också?
Fan vad allt ska vara svårt ibland.

Jag pallar inte med massa snurr och knutar just nu
endå är det det enda som kommer fram just nu.
När ska det vända egentligen?


Jag är nog jävligt blyg när det väl gäller något som jag vill ha.
Är det inte intressant så skiter jag ju fullständigt i vad han tror om mig
om en vecka.
Men när det väl är något som jag vill ha blir jag nästan passiv?!
Det här är verkligen allt annat än roligt.


Skit också....!
Hur gör man?!

Kommentarer
Postat av: Holst

Den frågan är nog ställd lika många gånger som varför är vi här eller vad är meningen med livet :D tror fasen de asså

2008-10-16 @ 01:42:27
URL: http://holst.blogg.se/
Postat av: Jessi

tänk om det ändå fanns ett svar på de hörrö.. suckelisuck! det är rätt snurrigt här med kan jag lova. men, det löser sig alltid. på ett eller annat sätt! =)

2008-10-16 @ 01:51:46
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0