Jag är nog kär

Alla killar som jag blir "kär" i är lite mysko.
Typ Chuck Bass, värsta jävla svinet men endå så blir man
kär i honom, helt sjukt.
Vist han ser ju bra ut och luktar garanterat gott också.
Sen att han beter sig som han gör borde ju inte vara ett pluss
men det är det och det är ju lite dumt...



Sen, en chock, Johnny knoxville...
Jag vet inte varför, sure han ser bra ut.
Men allt han gör, han är typ STÖRD på riktigt!!
Men inte hjälper det.
Kanske är för att jag är tjej och min hjärna säger
att han måste ha hjälp och det är klart att jag ska ge den till honom?!
Hahaa, no way säger jag bara men endå.
Jag är nog lite små kär i honom.








Jag tror jag måste säga åt Clara att byta till psykologi ist så hon kan
hjälpa mig med allt.
Först 30 + och nu idioter..
vart är jag på väg?!


Kommentarer
Postat av: c

precis åt samma håll som mig är du på väg.. :P

puss darling

2008-10-17 @ 08:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0