Hemma från allt

Hmm vart dålig på att uppdatera här minsann.
Men det är för att jag har spenderat dagarna ute på landet hos
clara, och där går det inte fort om man vill skriva i sin blogg...

Idag har jag vart på muppmöte i nyköping.
Jag tror att dom hatar mig och Carro.
Förutom tanten som skulle klä av sig naken om Carro bad om det
hon ser alltid kåt ut...


Sen har jag vart i stallet också.
Hos Nicke picke.
Red på tredelat bett och han va stark och ville inte riktigt lyssna
Men det tar väl ett tag innan man hittar alla knappar.
På torsdag ska iaf jag och Tilda rida ut i skogen.
Det blir grejer det.
Fick mina nya ridbyxor idag också.
Snygga snygga :D

Nu måste jag duscha och äta...!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0