Förklaring följer



Jag har under en längre tid trott att det är mina grannar
som bygger om som orsakar allt oljud som börjar vid 7 på morgonen.
Det låter som ett krigsplan och då skojar jag inte.
Första gången trodde jag att det höll på att bli krig
och det verka ju helt sjukt.


Men idag förklara min mamma att det är värmeverket som tydligen
håller på med massa saker, och att det är dom som låter.
Jag ska nog vara ganska glad att jag bor så långt bort.
För om det låter så häääääär mkt här då vill jag inte veta hur mkt
det låter för dom som bor närmare!!



Nu ska jag ta ett glas vin och kolla på film :)

Kommentarer
Postat av: Jessi

det var ett skrivande om det där vinet! släng hit ett glas till mig vettja, har varit sugen halva dagen. =p

2008-10-30 @ 20:24:26
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0