Clara i tallbarrs skogen

Ibland drar min fantasi iväg något sjukt.
Det kan ju iofs leda till väldigt mycket skratt
men jag undrar endå vart allt kommer ifrån.
Idag fick iaf Clara vara min källa till inspiration, det blev en barnbok med
dolda budskap.

Den handlar om Clara som ska ut och plocka blåbär i tallbarrs skogen.
Men där träffar hon på en björn som vill att hon ska följa med hem
till hans gryt ist. (bor björnar i gryt?!)
Väl där så tar han fram en delikates, Kottar.
Så där får Clara sitta och snaska kotte.

Jag kommer få komma på lite mer bara, sen är det bok 1 klart.
För det står ju bara 5 ord ungefär på varje sida i en barnbok.
Bok nummer två är när björnen får följa med Clara till våtmarken :)
Jag är så sjuuuuuuk...
Blir väl så när man inte har något vettigt att lägga ner sin tid på?!







Kommentarer
Postat av: Jessi

jag vet inte jag... låter som en sexbok ? =p kanske det som är meningen eg ?

2008-10-22 @ 22:27:51
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Caarrooo

HA ha ha ha .. fyfan så bra.. ja skrattar-jag gråter och det är så jävla fyndigt... :)

Go björn go.....

2008-10-23 @ 08:20:26
URL: http://prisessansoderling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0