Atonement

Åååh, nu håller jag på att ladda ner Atonement.
Verkligen se värdfilm.
eller kanske bara jag som tycker det som är tjej ;)
Hahaa!
Nääe den är verkligen bra!!

Lite ångest får man av att se den iofs..
Men den är så bra så det gör inget :P
Men jag hinner inte se den ikväll MÅSTE få sova ordentligt!

Inatt, såg jag något sjukt.
Endera drömde jag och vakna i mina drömmar fast jag fortfarande drömde.
eller så vakna jag på riktigt för det va någon som stod och glodde på mig.
Det va så sjukt obehagligt för jag kände redan innan jag somna
att jag skulle drömma mardrömmar va som att jag inte ville somna.
sen iaf när jag kolla upp så ser det verkligen ut som att det är en kille
som står och glor på mig.
Jag va tvungen att tända och sova med lyset tänt.
Det va sjukt!!






Kommentarer
Postat av: Jessi

aah du, den är bra.. fast lite konstig. =p

2008-10-23 @ 22:38:01
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0