and why am i even talking to you?


När man kollar på the hills får man verkligen upp ögonen
för vissa saker.
För det är inte bara så i deras liv.
Jag vet att det är så i mitt liv också.
Det är nog därför jag har börjat fundera så mkt på
vilka som är mina vänner, varför jag ens pratar med vissa.

Jag skulle behöva göra en höstrensning bland mina "vänner"
vissa kommer alltid vara kvar hela livet.
Det är sånt man vet.
Som jag sa till Clara idag, att jag behöver inte prata med henne varje dag
jag behöver inte prata med henne på över en vecka.
Men jag vet endå att så fort jag behöver någon att prata med
så kommer hon finnas där och det är likadant åt andra hållet.
Vi behöver inte ens ord för att förklara saker.
Tystnaden och skrattet i telefonen efter hennes blinde date
sa det mesta.

Och det är tråkigt men vissa växer man ifrån.
Andra glider ifrån en när dom skaffar kille och helt enkelt
inte har tid för både och.
Andra trivs bättre i en yngre generation och det är fine by me.
För jag vet vilka som jag alltid kommer kunna höra av mig till.


Den enda som jag kind of will miss är M Philipsson.
Hon har vart en så stor del av mitt liv tidigare.
Men hey, det har gått flera år sen den tiden men jag kan fortfarande
känna att det bara tog slut.
Det kanske är så det ska kännas när man vet att något verkligen är över?

Well, nu ska jag kolla med hjärtat om vad han gör.


Kommentarer
Postat av: M

Varför tog det bara slut egentligen?!

2008-11-01 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0