Tryffel tryck

Hmm precis kommit hem från en underhållande dag med Carro.
Eller den börja ju med Clara eftersom vi kolla på film hela natten
och sen blev det pyjamas party, utan pyjamas.

Just nu hatar jag att jag inte har en internetbank.
För jag hitta Guitar Hero för 359kr på internet.
Men jag måste ha visakort eller internetbank.
Jag får tydligen inte vara en liten flicka och vilja ha sånt.
Jag får fråga pappa snällt om jag får låna hans visa kort.
Weeei!
Det va iaf sjukt billigt annars kostar det 795kr.

Nehe, min tumme behöver bada i sprit.
Kanske borde låta den vila lite också :)


Måste tvätta elinas mössa också så jag kan lämna tillbaka den.
Blev tydligen kaos efter att jag hade fått den.
jisses...!
Well, den va skön och fin så länge det vara :)


Kommentarer
Postat av: Jessi

pyjamasparty utan pyjamas =p ujuj!

2008-11-17 @ 15:18:11
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0