Mitt liv


Det är nästan så jag börjar tro att min blogg är mitt liv.
Hahaaa, nej riktigt så illa är det kanske inte.
Jag klarar ju av att åka till Clara på landet i en vecka
utan att jag dör, fast jag kanske sätter hela mitt liv
på hold då?!



Jag tänker iaf bo på landet när jag blir vuxen.
Fyfan vad skönt.
Kan nog säkert vara roligt att bo i en storstad också ett tag.
men känns endå som att jag alltid kommer vara en landet människa.
Fast vem vet :)


Boka biljetter till gbg också..
Dom kostar typ 500 nu vill inte veta vad dom kommer kosta
1 vecka innan man åker.
usch!


Kommentarer
Postat av: elina

hejsan. vilken dag ska du åka tid o vilken tid? :]

2008-11-13 @ 15:24:04
URL: http://elinaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0