Melodifestivalen 2009


Okej, eftersom dom redan har pressenterat några av dom
som ska vara med det här året så tänker jag börja såga dom
också.
Den jag är mest förbannad över är Caroline af uggla.
Whaaat!?!?
Hur tänkte dom nu?!
Är jag den enda som tycker att hon är förskräcklig?¨
Det verkar som det.
Jag säger alltid sanningen och ibland gör den ont.
Den här gör nog det, men så här är det:
Carros 3åriga dotter skulle göra det bättre än henne.
Iofs så skulle det bli plagiat eftersom den enda låten hon sjunger på just nu är
Hallelujah, men hon skulle endå göra det bättre.


Sen kan jag inte sluta tänka på transan i dirty sexy money
när jag ser henne.
Dom har verkligen drag som påminner om varandra.
Skrämmande?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0