It's Only Rock 'n Roll

Precis duschat.
Carro kommer snart och hämtar mig vi ska fika.
Mums!
Dricka en kopp te är precis vad jag behöver idag.
Hatar den här jävla snön.
Som idag ser mer ut som en isgata.
Loveli!


Det här är farligt!


Igår kom jag på vilken tur jag har som har min familj och släkt.
Det finns verkligen stunder då jag hatar dom.
Men för det mesta så finns dom endå där.
Och oftast blir jag ju arg för att jag inte tycker om maten.
Jag kanske borde ha en vit krama dig själv tröja ett tag iaf?!
Hahaa, nääe.
Bara kontrolera mitt humör kanske ;)



Kommentarer
Postat av: systra

eller, fasansfulla tanke, vara med och hjälpa till med maten och göra något som du tycker om. lite lax i ugn eller potatisgratäng som du vill ha det...

2008-11-20 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0